« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۳۵۳۷۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
بخش دوم گفتگوی اختصاصی آوای رودکوف با دکتر سید هدایت الله شریعتی مهر نامزد انتخابات حوزه کهگیلویه ؛
دکتر سید هدایت الله شریعتی مهر کاندید دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ در گفتگو با خبرنگار آوای رودکوف، نظرات خود را در خصوص مسائل مختلف سیاسی ؛ اجتماعی و اقتصادی تشریح کرد.

پایگاه خبری آوای رودکوف در راستای انتخاب اصلح و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به انتخاب اصلح، تلاش داشت با گفتگو و دریافت و ارائه برنامه‌های داوطلبان این دوره، نقش خود را به عنوان رسانه جریان‌ساز ایفا کند و در همین زمینه باب گفتگو در این پایگاه خبری برای تمام کاندیداها وجود دارد.

رقیب من در انتخابات یک تفکر مبتلا به مرض قدیمی است/

در همین راستا در ادامه برنامه‌های شور انتخابات دفتر آوای رودکوف ،میزبان دکتر سید هدایت الله شریعتی فعال اجتماعی و سیاسی و کاندید نمایندگی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ  بود، که در ادامه بخش دوم این گفتگو را با هم مرور می کنیم.

بخش اول گفتگو :

بهترین ها را به جنگ فرستادیم اما بهترین ها را برای اداره امور انتخاب نکردیم /بیایید برای اولین بار و آخرین بار به جوانان اعتماد کنید

نظرتون درباره تورم چیست ؟

"تورم را باید کنترل کرد"؛ این جمله ای است که هر روز ورد زبان همه دولت مردان و اصحاب رسانه است و مثل بیماری کرونا که همه آن را می‌شناسند لمس کردند و مبتلا شدند اما اما هیچ داروی مطمئنی برایش ندارند.

به نظر ما بهترین دارو برای این التهاب(تورم) و بیماری ، افزایش GDP است و اگر بخواهیم نقطه زنی کنیم بهترین نقطه و هدف برای کنترل تورم افزایش شدید و مدیریت شده تراز تجاری خارجی است .

به نحوی که میزان واردات کنترل شده باشد و دستورات حمایتی برای صادرات در نظر گرفته شود . که به نظر ما می‌توان این نقطه ضعف را تبدیل به نقطه قوت کرد.

مشارکت رای اولی ها را چطوری میبنید؟

 متاسفانه ما نتیجه گرا هستیم انتظار داریم رای اولی ها در صف اول باشند بدون اینکه اسباب مشارکت و تهییج و مداخله آنها را تهیه کنیم.

این روزها رای اولی ها فکر می‌کنند رای دادن به کاندید ها تقلیدی است یعنی پیشکسوتان یا فضای رها شده تبلیغات باعث تحمیل یک منتخب فیک خواهد شد .

" هر کاندیدی که بنر بزرگتر ستاد بزرگتر لیدر های سرشناس تر و....داشته باشد به موفقیت نزدیکتر است.

یکی از دلایل در صف اول نبودن رای اولی ها در منطقه کهگیلویه عدم رعایت فرهنگ و انضباط و اخلاق انتخاباتی است .

رای اولی ها بهتر از ما مجازی ها را می‌شناسند الان آنها فکر می‌کنند انتخابات هم فیک و اصل دارد و فیک آن واقعا بی اثر است.درحالی که انتخابات فیک به مراتب آثار آن مخرب‌تر از انتخابات بد است .

رقیب اصلی شما در انتخابات کیست؟

 رقیب من در انتخابات هیچ کس نیست رقیب من یک تفکر مبتلا به مرض قدیمی است این مرض کهنه همان حسن برنده خواهی است که در بین مردم کهگیلویه به واسطه لیدر های کهنه کار که چندین سال است که در طراحی و جهت دهی نتیجه انتخابات استاد شدند.

و اینکه انتخابات در کهگیلویه همیشه دربی گونه است و همیشه رقابت بین دونفر است و بقیه رقیبان فقط برای گرمی انتخابات بودند در نتیجه مردم دوست دارند بعد از انتخابات سرشون در مقابل جبهه رقیب بالا باشداما در این انتخابات کمی امیدوارتر چند نفر جوان نخبه به مبارزه با این تفکر آمدند.

آیا حاضر به مناظره با کاندیداهای دیگر هستید؟

 پیشنهاد هر کاندیدی از هر طیف وگروهی را برای مناظره می‌پذیرم.

وابسته به کدام طیف سیاسی هستید؟

 ما جوانان موج دوم انقلاب پیرو خط رهبری هستیم.

آیا به خودتان رای می‌دهید یا به کسی دیگه؟

 بنده اگر چند رای داشتم اول به خودم و بعد به چند جوان نخبه که در این دوره وارد کارزار شدند حتما رای میدهم.

نظرتون درباره عملکرد دولت سیزدهم  چیست؟

 دولت ما مظلوم است چون واقعا در یک رقابت ناسالم (تحریم) هم باید با تحریم مبارزه کند و همه به زخمی ها(ملت) برسد.

همه ما باید ضمن نظارت شدید بر اجرای قوانین در حسن انجام قوانین نیز به دولت کمک کنیم.

شریعتی مهر از فرزندان شایسته لنده و دارای مدرک تحصیلی دکتری - مهندسي شيمي و رئیس گروه تدوین استانداردهای HSE و مدیریت بحران شرکت ملی گاز ایران می باشد.

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
شمارای نمی آورید
رحمت افتخاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
0
0
درود بر سید بزرگ... ای کاش مردم به این لیدر ها نه میگفتند.. تا سیه رو شوند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: